lørdag 22. august 2009

Prosjekt ferdig

Det har blitt et lite teppe av lappene jeg starta på før sommeren. Regner med at det kan brukes som et vognteppe. Hvem som får det er ennå ikke bestemt, men det popper jo stadig ut babyer i vennekretsen, så en eier blir nok ikke vanskelig å oppspore.

Jeg gikk (som vanlig i restegarnprosjekter...) tom for garn underveis. Jeg fikk noen nye nøster av mamma som nesten passa i fargene, men når jeg ser helheten, ble det jo ganske morsomt likevel.

Frynsene i kanten er kanskje ikke så praktiske til et babyteppe, men de er litt morsomme, og så ser teppet bittelitt større ut, for jeg syntes egentlig det ble litt i minste laget.


1 kommentar:

Hanne sa...

Teppet ditt ble fantastisk flott!! Morsomt med de frynsene synes jeg og så friske farger! Jeg ble bitt av oldemor-rute-basillen etter sist vi møttes så jeg har lagd noen ruter jeg og. Litt usikker på om de skal bli et skjerf elles en kant nederst på ei lue!
Ses vi på strikkecafè på torsdag?
Hilsen Hanne