torsdag 12. april 2007

Et lite resymè av påskeferien

Først et besøk hos bestemor og bestefar der det ble ivrig jakt etter vårtegn.





---

Her er vi sammen med farfar.

Hmm, synes det ser ut som om noen har smakt på påskesjokoladen, jeg...


---

I 2006 fikk lillegutt ikke mindre enn 3 tremenninger.

Han fikk treffe alle sammen i påska.

---

En tur på søndagsskolen ble det også tid til. Her sammen med tante.


---

I Fredrikstad har de planta FFK-logoen i tulipaner og krokus.

Veldig stilig, og lett å gå berserk med kameraet.



---

Tilslutt påskas produksjon av sokker i flerfarga garn. Jeg fikk litt dilla...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei OleM. !!
Jeg har faktisk endelig(!) klart å skrive et brev til deg :D Men jeg skrev det i påska da, så det står go påske der, men i påska gikk det ikke ann å sende brev:( men d kommer snart til deg :)

Ser at dere har det gøy på hamar ja :) Men bare så du vet det, FFK-logo i krokus er ikke noe kult i det hele tatt :P (men hvis det hadde vært if så hadde det vært en annen sak da... nei, jeg mener vif ;P ) men snakkes da :) Hils folka :)

PS. bra side dåkke har her asså ;)